اخبار داخلی
شماره: 1430
1391/06/02 - 12:59
اعلام آخرين مهلت نام نويسي براي کنگره بين المللي هم انديشي سرطان

نام نویسی از اساتید و متخصصان در کنگره بین المللی هم اندیشی سرطان در مشهد تا چهاردهم شهریورماه ادامه دارد .

به گزارش بنیان، دکتر فاطمه همایی شاندیز دبیر اجرایی کنگره بین المللی هم اندیشی سرطان عصر امروز اعلام کرد : علاقه مندان برای دریافت امتیاز شرکت در کنگره ، کارگاه و همچنین اخذ امتیاز پوستر و سخنرانی پذیرفته شده در سایت به سامانه جامع آموزش مداوم به نشانی http://mashhad.ircme.ir مراجعه کنند .

دکتر همایی شاندیز همچنین از ارسال 400 مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه این کنگره خبر داد و گفت: در مدت زمان برگزاری این کنگره 60 سخنرانی و پنل تخصصی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی ارائه می شود .

رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این کنگره با حضور صاحبنظران و اندیشمندان داخلی و کشورهای آمریکا ، کانادا ، فرانسه و ترکیه چهاردهم درشهریور در مشهد برگزار می شود .

دکتر فاطمه همایی شاندیز ‌ تبادل نظر و ارائه نتایج مطالعات مرکز تحقیقات سرطانهای دستگاه گوارش ایران راجع به اپیدمیولوژی و عوامل خطر ساز این بدخیمی ها در ایران، ارائه پروتکل های نوین درمانهای سیستمیک در سرطانهای دستگاه گوارش بخصوص در مری و معده و تبادل نظر در این مورد و ارتقاء سطح دانش و مهارت ، ارائه روش های نوین پرتودرمانی در سرطان های دستگاه گوارش بخصوص مری و ارتقاء سطح دانش و مهارت شرکت کنندگان، ارائه روش های نوین رادیوتراپی به روش استریوتاکتیک ( بخصوص گاما نایف) و ارتقاء سطح دانش و بینش شرکت کنندگان و ارائه روش های نوین شیمی درمانی و پرتودرمانی در سرطانهای ژنیکولوژی در زنان و ارتقاء سطح بینش و دانش و مهارت شرکت کنندگان را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه خبری کنگره به نشانی http://congress.mums.ac.ir/imcc مراجعه کنند.

پایان مطلب/

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved